Poznaj dietę nocną!

Nasza najnowsza książka – efekt wieloletnich badań dr Caroline Apovian, czołowej badaczki otyłości i redukcji wagi – już jest dostępna!

 

Przy większości diet musisz się głodzić, żeby zmieścić się wswoje obcisłe jeansy. Stosując dietę nocną, nie musisz tego robić. Kiedy zapoznasz się z poniższym planem posiłków na 28 dni, będziesz zdumiony tym, ile produktów – ito różnorodnych – możesz jeść. Będziesz wsuwał naleśniki, pizzę, śniadaniowe taco, chili, burgery, anawet sernik – spalając przy tym tłuszcz izrzucając kilogramy. Czas pożegnać się zgłodem iwyrzeczeniami, apowitać wyborne bogactwo sycącego jedzenia.

                                                                                                                   Dr Caroline Apovian, Dieta nocna

Dieta nocna to pierwszy na świecie potwierdzony badaniami medycznymi sposób na utratę zbędnych kilogramów. Przynosi natychmiastowe rezultaty – już podczas pierwszej nocy możesz zgubić prawie 1 kilogram, a podczas pierwszego tygodnia aż 4 kilogramy nadmiernej wagi. Dr Caroline Apovian stworzyła kompilacyjną dietę, która w połączeniu z minimum 6 godzinami snu dziennie zapewnia skuteczną utratę wagi, przyspiesza metabolizm, aby spalić więcej tłuszczu (również podczas snu), dezaktywuje geny powodujące przyrost masy, zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób serca, nowotworów czy cukrzycy typu 2, bez konieczności przestrzegania rygorystycznych ograniczeń żywieniowych. W książce znajdziesz również przepisy na zdrowe i pożywne dania i plan posiłków na 28 dni, a także instrukcje, jak przestrzegać diety – nawet podczas wakacyjnych wyjazdów.

 Pozbądź się nadmiaru zimowego tłuszczyku, zacznij chudnąć, stosując dietę nocną!

Czytaj Więcej

Leave a Reply

*